VoiceMe
FAQ: Generelt
FAQ / OSS (Ofte Stillede Spørgsmål) >Generelt
I skriver "Sikker Handel" - men synes ikke at linien er grønJeg har ikke fået betalt og min server er blevet suspenderet - hvad nu?Jeg har ikke fået betalt og nu er min server slettet.Jeg har ikke PayPal eller MoneyBookers.
Jeg vil gerne købe flere slots.
I skriver "Sikker Handel" - men synes ikke at linien er grøn
Det er korrekt den ikke er grøn.
Funktionen med at linien bliver grøn er noget man køber sig til. Vi har valgt for at kunne holde vores priser nede ikke at tilkøbe denne funktion.
Så længe hængelåsen bliver vist er det ok. Du kan altid klikke på hængelåsen og se at vores side er genkendt af GeoTrust.
Opdateret 8/4-2011


Jeg har ikke fået betalt og min server er blevet suspenderet - hvad nu?
Så snart vi har modtaget betaling vil systemet automatisk fjerne denne suspendering.
Hvis dit produkt er mere end 5 dage over betalings fristen er dit produkt blevet slettet og du skal foretage et nyt køb.
Opdateret 10/4-2011


Jeg har ikke fået betalt og nu er min server slettet.
Vi kan ikke oprette en slettet server igen, da alle date automatisk bliver slettet fra vores servere.
Du/I bliver nødt til at bestille igen.

Opdateret 6/1-2012


Jeg har ikke PayPal eller MoneyBookers.
Skriv til support@voiceme.dk.
Vi kan godt arrangere en bankoverførelse som mulighed. Der vil dog blive den begrænsning at serveren ikke bliver sat op før betalingen er modtaget.
Opdateret 8/4-2011


Jeg vil gerne købe flere slots.
Som systemet er nu måp du sende en e-mail til support@voiceme.dk eller sende en support via kontrol panelet.

Vi arbejder på at få denne mulighed med i vores shop.
Opdateret 28/7-2011


Kunde Center
E-mail:
Kodeord:
Facebook