VoiceMe
FAQ: Salg og Produkter
FAQ / OSS (Ofte Stillede Spørgsmål) >Salg og Produkter
Hvorfor er alle e-mails jeg får på engelsk?Hvorfor skriver I at man kan købe 250 slots men kan kun vælge 100 ved produkter.Jeg har en rabat kode men den virker ikke?Jeg vil gerne købe flere slots
Jeg ønsker ikke længere at leje.
Hvorfor er alle e-mails jeg får på engelsk?
Dette afhænger af hvordan du har oprettet dig og med hvilke sprog. Alle e-mails findes på både dansk og engelsk. Systemet kigger på hvad for en sprog du har valgt og sender e-mail udfra dette.

Hvorfor skriver I at man kan købe 250 slots men kan kun vælge 100 ved produkter.
Det er rigtigt man kun kan vælge 100 slots ved køb i vores shop. Vi yder dog muligheden for at man skrive til os på support@voiceme.dk hvis man ønsker mere end de 100 slots, dog maks 250.
Opdateret 6/1-2012


Jeg har en rabat kode men den virker ikke?
Check om den kode du bruger er til det produkt.

Ved tvivl om en kode er gyldig send da venligst en e-mail til support@voiceme.dk
Opdateret 7/2-2011


Jeg vil gerne købe flere slots
Som systemet er nu må du sende en e-mail til support@voiceme.dk eller sende en support via kontrol panelet.

Vi arbejder på at få denne mulighed med i vores shop.
Opdateret 6/1-2012


Jeg ønsker ikke længere at leje.
Vores system sender automatisk en ny faktura ved udløbet af den lejede periode.
Betaler du ikke denne vil du modtage rykkere :
1 rykker : dit produkt bliver stoppet.
Herfter modtager du yderligere 2 rykkere.
5 dage efter forfalden betalings dag bliver dit produkt automatisk fjernet.

Har du sat betaling til automatisk at blive trukket fra din PayPal eller Moneybookers konto skal du huske at stoppe denne. Vi gør det ikke.
Opdateret 7/4-2011


Kunde Center
E-mail:
Kodeord:
Facebook